بخش هایی از اعترافات عوامل تروریستی حمله به مدافعان امنیت در اصفهان که اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده‌اند، منتشر شد.

اغتشاش - آشوب - نا آرامی

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: عوامل تروریستی حمله به مدافعان امنیت در اصفهان به ارتباط با یک سرپل سازمان منافقین اعتراف کردند.

بر اساس فیلم بخش‌هایی از اعترافات این افراد که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده‌اند، آنها اعتراف کرده‌اند که از جمله خواسته‌های سازمان منافقین از آنها معرفی پایگاه‌های نظامی و پایگاه‌های بسیج بوده است. بر اساس این اعتراف، آنها با یک سلاح کلاشنیکف  و یک کلت به سمت مأموران تیراندازی کرده‌اند. یکی از این افراد با تهیه کلت کمری و خشاب به منافقین اعلام کرده که مسلح و آماده انجام هر کاری است که از او بخواهند.
از خانه تیمی این افراد که در پرونده‌شان سابقه شرارت، تجاوز به عنف و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم گزارش شده، انواع بمب‌های دست‌ساز و سلاح‌های سرد و گرم کشف شده است.  این تیم تروریستی  در شامگاه ۲۵ آبان با تیراندازی به سمت مأموران منجر به شهادت دو نفر از بسیجیان و یکی از فرماندهان یگان ویژه فراجا شد.
 

کد خبر 722085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 2
    وقتی تیم ملی هنگام سرودکشورش دهانش رامی بنددسرودخانی نمی کندبهترشدباخت خدای جای حق نشسه آنهابه ملت کشورخودخیانت کردن 6تاگل خوردن آبروحیسیت شان رفت اگرمی بردن بازی بعدهنگام پخش سرودمی نشتن